Måndag 23 Maj

Tjaaa...:)

Haft en underbar resa, me underbart folk..:)
Åkte i Onsdags natt va framme runt halv 8 i Tyskland..
10 öppnade karusellerna..
Åkte massa o skoj va de..:)
Checkade in på hotellet, sov en stund o sen åt vi middag o bara tog de lugnt...
Fredagen bestod även den av att åka karuseller, o spela på massa olika spel där..:)..
Tog oss tebax te hotellet lagom blöta efter att ha varit i krig me vatten..;)..
Åt och drack lite på kvällen..
Lördagen va de äta frukost o sen bege sig hemåt...
Lätt detta ska göras om..
Tack FINA, JONAS & JOCKE....:)

Kommer hem o ska ta bilen o hämta Shabbe..
Tro fan att den går i sönder då..
Laddningsreglachet(tror ja de va) som va paj...
Bogserade till Sara hämtade Shabbe o sen bogserade vidare te Viby..;)..
Bilen fick stå till Söndagen, då ja åkte o köpte mig ett sånt
och nu funkar bilen igen..;)..

Idag händer ente så mkt... ta de lugnt bara..
I mon ska ja tvätta o sen ska bilen Besiktigas med... SUCK,
den kommer dock ente gå igenom..
Men har iaf en månad på mig då...:)..

Nee dags o göra nått...;)
HajSvaj...;)
<3




Som du lurade mig, och du vet när det va..
Så jag sa till mig själv, DU ÄR INGET ATT HA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0