mer skrivade nu;)

Först vill ja tacka Sara som gjort min blogg så fin..;)... Tack..;)... Nu blir de säkert mer skrivande här..;)..


Jag har ej gjort så värst mkt idag... Då man e lite av en sjukling... Hostar som ja vet ej vad.. Graah, fast börjar bli bättre..

Dagen fortsätter som så att åka te Viby när ja bytt om o gått en lång runda me Shabbe..
I mon blir de te Af en runda kl 3.. Då de hade felat, Ovanligt NOT..



Att lyssna på kärlektlåtar e tungt... Vill du ska förstå, visa nånting så lovar ja att jag är din föralltid...
Den ända som får mig att känna så e Du..




Ha de kalas..
Nu ska ja göra vid mig...;)
Kysshaaaj<3

Kommentarer
Postat av: Sara =)

Det va så lite så, bara roligt ju =)



Ta hand om dig, pussa shabbe <3

2011-01-17 @ 23:03:54
URL: http://everodsslott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0