Ikea mm....

Hej Hej!

Idag har ja varit på IKEA me Mammii o Pappii o handlat lite små saker...
Kollat på säng med, o de kommer att bli en ny nu te lönen kommer...;)..
Jaja sen va ja hemma o gick en långis me Shabbe, skönt att va ute o gå...
Nu har ja precis kommit från Viby.. Ätit där o kollade på Narnia prins Caspian o skeppet Gryningen.
Riktigt bra film..;)..

Nu blir de lite glass o Rederiet innan sängen kallar... ;)...
I mon vet jag inte alls vad som sker än..



Jag vet ej vad ja ska göra längre..
Du väljer hellre nån annan än o umgås med mig.
Vet inte alls va du känner.
Jag vet iaf att jag känner MKT strakt för dig....
Jag vill så gärna va med dig, somna i din famn...

All I Want To Do Is Make Love To You!!!

(Jag behöver väl ej skriva ut hela ditt namn, för att du ska förstå?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0