Torsdag 10 Feb

Hejsan!!

Har inte gjort så jätte mkt idag...
Varit tråk väder :(...
Varit mest hemma idag..
Va en runda i Viby o åt middag o va där o cpa me mina syskon lite<3
hehe kul ibland..:)..

Nu blir de ta ett litet ryck me Dammsugaren lite...
Sen blir de soffan o Tv...

Fått jobberbjudande av Event.. (de me Metro)
Fast de va ej försen i vår nån gång..
Men de e ju bättre än inget om man ej har nått då..:)..
Ska på nån utbildning i Stockholm med tror de va 10 Mars.. Betald såklart..:)




Jag borde ej känna så här...
Men kan ente släppa taget.
Känns någonstans inom mig att vi hör ihop...
Borde släppa taget,
men såå svårt.!!!
Jag saknar dig,
Och jag lovar du finns här inom mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0