Fredag 11 Feb

Heey...

Städdag står på schemat...:)..
Orlade ej dammsuga igår kväll så får bli de idag ist...
Sovit sjukt dåligt inatt...
Haft Mardrömmar hela natten.. :/..
vaknat till o från hela natten.. Gav upp vid halv 11 tiden i morse o gick upp då..

Men men nu har ja precis tagit en varm dusch..:)..
Nu blir de diskning o dammsugning...

Ikväll vet ja faktiskt ente va som händer..
Blir ingen dans ser de ut som..
Kom gärna med Förslag?:)

Nu ska ja kila..
Pösshaaaaj<3




Jag försöker släppa taget..
Inte höra av mig så mkt..
Lyckades rätt så bra,
eller ja tills igår..
Varje gång ja pratar med dig blir jag knäsvag..
Önskar de kunde va lätt,
bara släppa taget o gå vidare.
 
Ibland känns de som du känner nått,
men ändå ente..
jag önskar ja kunde få reda på
hur du känner o tänker...
Vill du ja väntar så visst.
Men ja vet ju ej om ja ska de..!!
Behöver veta annars försöker ja släppa taget Nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0