haj svaj

Mon mon.... Nu är de så att Sandra är trött fortfarande...
Jag hade sjukt skojj i går.... Mkt trevligt.... Först en "hemma" kväll me syrran.. Och sen te Bjärlöv för att va me Jocke o Mange.... Mkt Trevligt hela kvällen...;)...

Nu ska ja snart hämta Tårtan för vi ska ju ha kalas för broren... Som blir hela 18 år... stor kille nu... Hihi....
Får till och med ut på Puben nu..... trevlanns.......


Det är så tråkigt att va ja, när han finns och jag har ingen. Jag vill nå fram och fatta tag, tränga in i hans sinnen...

Hur gör jag för att fånga deej???
Jag är en sån som mest förstör, platser jag helst vill vara på...



Nu e ja svarthårig igen...... Såååå skönt......;)...

Neeej hämta tårterna nu....
Kyssssshaaaaaaaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0