Vänner<3

Du är o kommer va en va de personer som Alltid kommer stanna i mitt hjärta...
Du o jag kommer alltid va vänner...
Du är min led stjärna, min vän... 

Det finns en blomma vit som snö,
kan ej vissna, kan ej dö.
dess namn känner du nog igen
trofast vänskap heter den.

Jag älskar deej Vännen, det kan ingen ändra på.



Varit i skolan haft matte... Seeegt... Nu i Viby, vet ente va som händer ikväll.. Men blir väl de vanliga antagligen... Men de gör absolut ingenting, för jag trivs med de folket... :D...
Fiina hör väl snart av seej.. Vill göra nåe... Typ kolla OC... hehe de e skoj...:)...

Igår va vi i stan på kvällen.. Jäkla stressande hinner ju knappt duscha.. haha..
Sen körde vi te Sommarlust, pratade lite... Känns okeej faktiskt... Om ja va nervös.. haha.. Visste ju ente va ja skulle säga alls... Men du visste ju redan så behövde ente säga så mkt...
Detta kommer ente ändra på något, förhoppningsvis.. De vill ja verkligen ente... För Älskar att va me deej...:D....

Neej om man kanske skulle ta o göra klart arbetet nån gång... hihihi..:)

Ha de Fuckers!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0