lalala

Igår va de trevlig... Va o red... Jag, Fina, Johanna, Peter, Håkansson & Macke... Riktigt skojj... fastän ja trilla av så... Haha... Ska o rida Camaro idag med... Skojj... Blir antagligen Bella med... :D...
Tack Sandra för vi får rida dina pållar....:D... hehe...
Leka me Fiiina ikväll... Fast de e ju inget ovanligt...:D...

Hästar är mitt liv<3<3


Ja sen är de de här med skolan... Nu måste man ha praktik i 6 månader. Det är lång tid. Sen nästa ansökning är i April... Blää... Känns som min dröm bara gick i kras nu... :'(...
Fast har fixat praktik plats efter jul...

Men blää var ska ja få pengar i från.. Får väl hitta meej ett natta jobb med eller något... Detta är ente skojj asså...

Sen kan han ente fatta heller att de e han ja vill ha o ingen annan...
Och mina känslor lär stanna hos honom som de ser ut just nu...
Vill få stanna hos honom alltid.. Men jag är väl inte värd honom..</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0