Blääääää

Nu sitter man i Klippan... Precis varit ute o gått en lång runda me Ballltiz....:D... Skönt ute jue...

Haha de finns sånt bilställe här med... Mohaha hörde de i går kväll... Såg en skit snygg kille precis synd bara att han körde en saab(stylad).... :)... Mohaha...
Haha tänk om man hittar sin rätta i Klippan... haha naaaaj fy för... haha...

Seegt ska väl ta o spela lite wiiie....... Mohahahaha.... Sjunga lite me.... Lalalalala....:)...

Jag saknar folket i Kristiánstad....
 Speciellt Fiiina...



Hoppas ni kommer i Helgen, min bäääääääästa Killlllllar... Mohahaha.....<3


För jag känner så, Jag tror jag är Kär.. Känslorna bubblar inom meej..
Känns så bra, Du & Ja tillsammans...
Jag gillar deej, Mer o Mer varje dag....
Jag önskar att de aldrig tar slut!
Jag Är Kär!!!


Kärlek finns faaan ente... </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0