Saknar<3

Igår va ja me Sandra o Martin.. :)... Skojj först hos Sandra sen stan... Vi upptäcker att mitt vänster hjul är helt uppsletet så ja körde på väven... bSUCK... Börjar bli sjukt trött på den bilen nu.. Låter knas bak från den nu med.. Ja kan säger går 1 enda sak sönder te på den så säljer ja skitet......¨

Idag har jag varit o hjälpt mormor..:)... Sen kom Sandra hit o vi bytte däck... Sen åkte vi te Blasby o badade me Sandra, Linda, Jocke, Andy, Dennis, Macke, Mange o sen nårra tjejer ja ente vet va de hette..:S.. hehe... Men de va trevligt..:P... Sen efter de körde ja hem syrran o sen in te Jocke en sväng... Fast va där ente så länge skulle hämta Pappa jue... Såå nu har ja precis ätit Pyttipanna me Ägg.. Gott... Hehe smälta maten sen ta på ett plåster o ut o gå en hunden en runda..:)..

Jag har fan gått ner 2 1/2 Kg på 2 Dagar.. Duktig..:).. Har gått MKT nu sista tiden... Ska ner ett X antal kilo te.... :).. Finns tabletter kanske ska pröva de... haha..:)

Neej kanske åka te Kjugekull o vandra lite..:)... Följa Med??


Jag Saknar Min Morfar nått sååå sjukt..

De Har gått typ ett halv år sen de hänse..

Åmgrar än att ja ente va hemma..:(...

ÄLSKAR DEEJ FÖR ALLTID..

Du är/var världens BÄSTA morfar!!



Nee Glassbåten nu me Mammii o Pappii o sen Kjugekull..:)

Ha De Fuckers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0