UNDERBART!!!!!!

Faaan va roligt ja hade de i går... :D..
Först in te Staan o träffade MIN ÄLSKADE ASSLEX.:. Faaaan va ja har  saknat deeej Älskade Vän...<3
Va me henne, klinA, Eilinn, Josse, Madde o Stoffe... :)...
Åkte hem o åt sen hämtade ja upp de o sen bar de av ut te Näsby för att spela bowling..:)... Mohaha Josse vann o Madde  losa... haha... Sen skulle vi äta glass där... Ja FICK min, så är de  när man ställer seej in... Haha..
Körde vidare ut te rusta en sväng.. Sen Lämnade ja Alex vid tåget hon skulle te sölvesborg te sin mormor o morfar..:)... Sen hämtade vi andra upp Jocke o Martina o sen ut te Stiffe en runda... Där va redan Sebbe o Anni o Stiffe igång me drickat..

Haha som sagt ja behöver ingen dricka för att ha roligt... De andra drack ja va spick nykter men kunde nog fan ändå hålla låda..:).. sjöng Karioki(hur de stavas) o lyssnade på musik.. Sen körde vi in te stan grabbarna i en o flikksen i min..:).. Åkte te Statoil då de ente va nårra på verken däcket eller rusta... Sen o säga heej te Ämmmma o Fidde..:)..
O Sen lämna de o hem...:)

Tack för en helt jävla UNDERBAR dag/kväll/natt... Måste göras om..:)..

Idag tar man de lugnt titta på VÅRA BÄSTA ÅR nu... sååå BÄST!!! SANDRA ÄLSKA... beroende framkallande..:)
Ikväll blir de ev bilbingo i Lönsboda me min älskade Sandra..:).. Sen stan o träffa min älskade Alex..:)...
Ojaa detta gillar vi..:)...

Mee Like You...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0