Cry Baby!!! Snögggg



Du måste ge mig nåe mer!!
Ge mig nåe mer, Nått o jobba med!!!
Ge mig nåe mer, Jag vill ha mycket mer!!!

Idag har ja varit o jobbat!! Nice.. Sen åt på Mac donkan me Sandra... Sen drog vi hem hit gick me Cassie. Och sen bar de av te Åhus för att bada me Jocke o Macke..:D.. Sååå sjukt skönt..:)...

Nu e man hemma o tar de lugnt inför ikväll..:).. Lyssnar på lite musik.. Kanske slå på Tvn o se om där e nåe bra..:D..


Ohh du!! Vad säger man till en person som deej??
Lilla Hjärtat jag tänder så på dig, jag vill såå gärna ha sex med deej!!
Kärlek de smittar väl ente??



Johnny Depp..:)Johnny Depp Sjukt PORR!!!
Please Mr. Jailer, won´t  you let my man go free!!!
CRY BABY!!!!

DUUU, är sååå söööööt, ME LIKE!!!!!
I love You, I Want You!! Don´t say Good bye!!!
I Need You!!
Kiss Me Good Bye!!!

Neej göra vid seej nu o sen dra..:)...
Ha De Fuckers!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0