:'(

Vill ENTE ha julafton.. Det kommer va en hemsk dag känner jag... För på julafton för 3 år sedan fick jag en helt UNDERBAR julklapp, Och den kan INGEN ge meej högre... Jag önskar att man kunde gå tebax i tiden... Då hade jag gjort de o gjort allt ogjort... Då hade de ente varit så här
DU ÄR OCH KOMMER VA DE BÄSTA SOM HÄNT MEEJ... </3

Idag har jag varit och handlat me Mormor... Precis när vi ska köra ringer syrran o säger att en buss kört rätt igenom Resecentrum.. Suck...  Så ja o mamma körde där förbi en runda fy som där såg ut... Men men sånt som händer, ente säkert de va hans fel.... De återstår att se.... Jag lär ju få reda på de....

Nu är mamma o pappa o syrran o handlar... skulle följt med men valde att stanna hemma o gå me hunden i stället...
Sen när de kommer hem blir de KinaMat... Sen ut o sladda lita...;) hihi skojj...
Jag o Fiina gav Peter o Fisk Julklapp igår... Sånt doft te toan o STORA påsar Ostbågar...;)... OOOOOOSSSSSSTTT!!!(bågar) hehe...

Neej nu ska ja vandra ha de bäst...

KyssssssHaaaaaaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0