Cowgirl....;)

Babe jag tror att jag gillar deej mycket... Men hänt så mycket innan därför de tar sån tid.. Måste vara säker på att de är rätt.
Nu vill jag ha ett JOBB, jobba lite.. sen kunna flytta te en gård me massa hästar o hundar o katter... Detta ska ja ha innan ja fyller 30 år. Haha de är om 10 år så borde hunnit fixa de....;)

Jag längtar sååå tilld dess...:)...

Don't be stupid you know I love you
Don't be ridiculous you know I need you
Don't be absurd you know I want you
Don't be impossible oh oh oh


I'm mad about you
I can't live without you
I'm crazy about you
Don't be stupid you know I love you!!!

Denna låten tillägnas en viss person...;)


I Think I'm In Love!!!! I Know You Miss Me!!

Jag vill va en Cowgirl.. De e så porrit...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0