Babbbbbe

Jag tror faktiskt att ja börja gilla deej så smått. Något jag trivs med...:).. Hihi hoppas på något bra denna gången nu...
 

Idag är de jobbintervju på g... Sitter nu o läser lite om företaget så man vet vad de håller på med, inte bara min tjänst... Jag hoppas verkligen att ja kan få detta jobbet nu...
Sen hoppas ja på att söt kommer hem idag...;)

Tappra försök i grusdamm och rök...... Olja och glass, bland bilar i kras. Ingenting går upp emot en folkrace depå..
Planad topp jag ska vinna varje lopp... Hurra ja vann varenda hit...
Tappra försök i grusdamm och rök... FOLKRACE, FOLKRACE.. Olja och glass bland bilar i kras... FOLKRACE, FOLKRACE...
Nej nu ska ja hämta posten sen ska ja kolla Våra Bästa År....:)

Kysssssshaaaaaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0